Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru a-ti afisa continut personalizat. Tot cookie-uri foloseste si serviciul de monitorizare statistica de trafic in site, serviciu oferit de Google. De asemenea, folosim cookie-uri gestionate de Google, Facebook si DoubleClick pentru a-ti afisa mesaje publicitare pe alte site-uri, dupa ce l-ai vizitat pe al nostru.

Te rugam sa citesti politica noastra si sa iti exprimi preferintele legate de cookie-uri.


PREFERINTE COOKIES

GROW WITH US

PEOPLE FOR BRANDS este puntea de legătură dintre oameni entuziaști, ambițioși și dornici să se dezvolte și cele mai mari branduri din România. Pentru brandurile noastre partenere, ne dorim impact. Și nu putem face asta fără oamenii care își doresc aceleași lucru de la carierele lor.

PEOPLE FOR BRANDS, parte din grupul Mercury 360 Communications, este locul în care poți deveni cea mai bună versiune profesională a ta.


OPPORTUNITIES


Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?
• Atent la propria imagine
• Orientare catre consumator
• Spirit proactiv, orientat spre vanzari
• Coerent in exprimare, sociabil, atitudine prietenoasa, pozitiva
• Abilitati tehnice de baza (utilizare tableta, telefon, internet)
Experienta in Heated Tobacco/dispozitive electronice – reprezinta un plus


Ce vei face?
Activitatea se va desfasura in supermarketuri, magazine, benzinarii sau cafenele, restaurante, puburi, cluburi si vrem ca tu sa:
• Fii imaginea brandului;
• Prezinti produsul si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;
• Creezi experienta de testare si cumparare
• Colectezi feedback dupa testare
• Oferi consultanta consumatorilor orientati spre achizitie
• Oferi suport consumatorilor pentru activitati online
• Oferi consiliere pentru personalizare dispozitiv promovat

Ce oferim?
• Program de lucru avantajos
• Salariu super competitiv si bonusuri de performanță, tichete de masă și un pachet complet de beneficii (abonament medical, abonament la sala, salon de frumusete, curatatorie, reduceri la comercianti si altele);
• Traininguri de dezvoltare personala si profesionala
• Team building-uri
• Recunoastere profesională

Am creat un proces de recrutare cat mai simplu si iată ce avem nevoie sa faci:

  • Interviu online 
  • Chestionar online 
  • Interviu final fata in fata
Asteptam cu drag CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro si hai sa pornim impreuna la drum!

      Ne marim echipa si suntem in cautarea unor Team Leaderi implicati si dedicati, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii si coordonarea echipei de Brand Specialisti.

 

       Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei sa creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!

 

Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?

 

·        Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;
·        Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei asigura transportul de la domiciliu la locatiile alocate tur-retur pentru oamenii din echipa de Brand Specialisti;
·        Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;
·        Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);
·        Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;
·        Administrare stocuri inițiale si retururi;
·        Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;
·        Monitorizarea echipamentului si a proceselor de predare-primire a acestora;


INDUCTION SI TRAINING:

 

·        Asigurarea intelegerii obiectivelor si a detaliilor proiectului de catre Brand Specialisti;
·        Echiparea completa si respectarea standardelor;
·        Dezvoltarea continua a echipei si ajustarea directiilor;
·        Evaluarea saptamanala si feedback de structura si performanta catre coordonator.

 

COORDONARE SI IMPLEMENTARE:

 

·        Planificarea eficienta a locatiilor si a programelor Brand Specialistilor;
·        Monitorizarea obiectivelor si a performantelor;
·        Intretinerea comunicarii si a controlului de calitate;
·        Identificarea nevoilor si adaptarea metodelor;
·       
Comunicarea constanta a informatiilor critice.

 

SUPERVIZARE ACTIVITATE:

 

·        Verificari ale activitatii zilnice a Brand Specialistilor;
·        Rezolvarea neconcordantelor si imbunatatirea procedurilor.

 

Ce oferim?

 

·        Un program de lucru de 5 zile pe saptamana;
·        Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri;
·        Instruire specializata in comunicare si vanzari;
·        Laptop, telefon si masina de serviciu;
·        Un job dinamic si o echipa tanara cu un vibe cool;
·        Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala.

 

 

Daca aceasta oportunitate crezi ca ti se potriveste, trimite-ne CV-ul tau pe adresa ruxandra.vasile@mercury360.ro si hai sa ne cunoastem!


Candidatul Ideal

-        minim 18 ani;

-        o atitudine pozitiva, zambet la purtator si carisma cat cuprinde;

-        bune abilitati de comunicare;

-        putere de convingere;

-        energie si vibe bun. 

 

Descrierea jobului:

Interactionarea cu un numar mare de consumatori si recomandarea produselor din portofoliul clientului (locatia nu este fixa, vizitam mai multe locatii pentru a putea atinge target-ul).

 

 Noi iti oferim (suntem darnici ):

-        program marti-sambata – 5h/ zi;

-        contract de munca (perioada determinata);

-        salariu avantajos si bonusuri de performanta;

-        intrarea la cele mai tari evenimente (concerte, festivaluri, lansari de produse, evenimente mondene, etc.);

-        mediu de lucru profesionist;

-        echipa tanara si fun;

-        tinuta asigurata;

-        avansare in functie de performante;

-        training platit si formare continua.

 Asteptam CV-ul tau pe adresa de email ruxandra.vasile@mercury360.ro!


Angajăm MERCHANDISERI / Lucrători Comerciali care să se alăture echipei noastre in supermarketuri/ hypermarketuri și magazine TT.

-        Ești o persoană responsabilă, serioasă și bine organizată

-        Ești atent la detalii și ai spirit de observație

-        Ai bune abilitați de comunicare și relaționare

-        Experiență pe un post similar (merchandiser/ lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu.

Descrierea jobului:

-        Aprovizionarea și aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilități;

-        Colaborarea în strânsă legătură și menținerea comunicarii cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului;

-        Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor/materialelor promotionale;

-        Responsabilitatea de a preveni și comunica în timp util stocurile lipsă de la raft, precum și de a gestiona termenele de expirare ale produselor.

 Beneficii:

-        Mediu de lucru prietenos;

-        Training la angajare;

-        Dezvoltare profesionala;

-        Oportunitati reale de promovare;

-        Suport din partea echipei

-        pachetul salarial ce este format dintr-o parte fixa + tichete de masa + decont transport / bonus lunar;

 

 Asteptam CV-ul tau pe adresa de email ruxandra.vasile@mercury360.ro!


Suntem in cautare de Consultant Vanzari in orasele Timisoara si Cluj in locatii de specialitate in zonele:

  • Str. Calea Aradului - Greenfield Timisoara
  • Complex Comercial Vivo - CLUJ

Descrierea jobului: 

  • Ajuta intr-un mod activ consumatorii din magazin in alegerea produselor potrivite nevoilor lor prin prezentarea portofoliului de produse.
  • Se asigura ca produsele din portofoliu sunt aranjate conform standardelor impuse si se implica in situatiile de out-of-stock;
  • Completeaza rapoarte calitative & cantitative – excel/ word;
  • Comunica activ cu coordonatorul direct & local;
  • Respecta procedurile de lucru comunicate.

Candidatul Ideal 

  • Experienta consultanta & vanzari (reprezinta un avantaj);
  • Orientarea spre client;
  • Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere;
  • Abilitati de prezentare & discurs;
  • Cunostinte excel/ word nivel mediu.

Program:

 Miercuri- Vineri: 12:00-20:00;

 Sambata: 10:00-18:00;

 Duminica: 10:00-16:00

 * 1 weekend liber / luna (recuperat in zilele de Luni si Marti)

Beneficii + ExtraBeneficii:

  • Salariul fix motivant;
  • Bonus + EXTRA bonus;
  • Tichete de masa;
  • Decont de transport;
  • Contract de munca;
  • Training de formare;
  • Oportunitati de promovare;
  • Locatie fixa in care iti vei desfasura activitatea;
  • Suport din partea echipei.

 Vrei sa faci parte din echipa noastra?  Asteptam cu drag CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713!


Suntem in cautare de Consultant Vanzari in orasul Bucuresti in locatiile:

  • CENTRUL COMERCIAL Vulcan

ESTI POTRIVIT PENTRU NOI daca:

  • esti o persoana cu abilitati tehnice;
  • esti pasionat de telefoane;
  • iti place sa impartasesti pasiunea ta si altora;
  • experienta in vanzari reprezinta un avantaj;
  • vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzator;

ITI OFERIM:

  • un post de consultant vanzari intr-un magazin de specialitate;
  • locatie fixa in care sa iti desfasori activitatea;
  • pachet salarial potrivit vremurilor pe care le traim - poti ajunge pana la 3200 lei /luna;
  • timp pentru familie/prieteni/studii programul fiind de 3 zile/saptamana:
    - Vineri: 12:00-20:30
    - Sambata si Duminica: 11:00-19:30

    Asa ca nu mai sta pe ganduri si trimite-ne CV-ul tau la adresa de mail lousiana.gogonetu@mercury360.ro sau pe WhatsApp la nr 0730 591 052 si haide sa pornim impreuna la drum!

Candidatul Ideal

 Studii superioare;
• Experienta anterioara in negociere si comunicare pe segmentul farmaceutic / medical (este un atuu);
• Experienta anterioara in domeniul Pharma reprezinta un avantaj;
• Esti o persoana cu initiativa ce poate lucra independent dar si in echipa;
• Esti o persoana prietenoasa si dinamica;
• Ai abilitati excelente de comunicare si negociere;
• Ai abilitati de prezentare & discurs;
• Esti o persoana flexibila, capabila sa se muleze pe diferite situatii intalnite pe teren;
• Ai abilitati tehnice;
• Ai cunostinte de excel nivel mediu;
• Ai permis de conducere - categoria B;
• Iti doresti sa te dezvolti profesional, aici gasesti locul potrivit pentru a evolua.

Descrierea jobului

 Vizitarea farmaciilor de pe zona alocata ;
• Sustinerea de prezentari & discursuri catre personalul farmaciilor, furnizandu-le materiale educationale si diverse studii clinice pentru o serie de brand-uri cunoscute atat in lumea pharma dar si non-pharma ;
• Trebuie sa te asiguri ca toate acordurile cu fiecare farmacie sunt respectate;
• Trebuie sa cauti si sa negociezi noi posibilitati de imbunatatire a vizibilitatii produselor din portofoliu;
• Sa stabilesti si sa mentii relatii de parteneriat cu personalul cheie din farmaciile alocate;
• Sa te asiguri ca produsele din portofoliu sunt aranjate conform standardelor impuse si sa corectezi diversele situatii out-of-stock;
• Pe o platforma dedicata, vei completa rapoartele calitative & cantitative;
• Trebuie sa ai o comunicare activa si deschisa cu coordonatorul local & direct;
• Trebuie sa respecti procedurile de lucru comunicate si sa iti atingi obiectivele trasate;

Noi iti oferim:
• Siguranta si stabilitate pe termen lung, contract pe perioada nedeterminata;
• Toate echipamentele necesare pentru o buna desfasurare a activitatii : autoturism de serviciu + card combustibil, telefon, tableta;
• Pachet salarial potrivit vremurilor pe care le traim (salariu net + tichete de masa + bonus lunar si de quarter pentru indeplinire obiective);
• Bonus vacanta, Craciun;
• Lucrezi 8 h/zi de (L-V);
• Traininguri de specialitate;
• Avansare in functie de performante;
• Mediu de lucru intr-o echipa ambitioasa si cu un plan bine realizat;

Asteptam CV-ul tau !

Ești pasionat de sănătatea orală sau de produsele de îngrijire corporală și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică?

Suntem în căutarea unui Consultant Vânzări pentru unele dintre cele mai cunoscute brand-uri de iginenă orală si produse de îngrijire corporală. 

Responsabilități: 

  • Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite pentru sănătatea și igiena orală.
  • Promovarea produselor în mod profesionist și convingător.
  • Crearea unei experiențe de cumpărare pozitive și memorabile pentru clienți.
  • Întocmirea rapoartelor de vânzări și monitorizarea performanțelor individuale.

 Cerințe: 

  • Experiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj.
  • Abilități excelente de comunicare și negociere.
  • Atitudine proactivă și orientare către rezultate.
  • Pasiune pentru domeniul sănătății și igienei orale. 

Beneficii: 

  • Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei.
  • Mediu de lucru dinamic.
  • Pachet salarial motivant, inclusiv bonusuri în funcție de performanțe.
  • Vei lucra într-o locatie de specialitate in Mall Plaza sau Mega Mall

Program:

Joi-Vineri : 13.00 - 19.00

Sambătă-Duminică: 11.00 - 17.00


Dacă ești gata să faci parte dintr-o echipă dedicată, trimite-ne CV-ul tău și ajută-ne să inspirăm zâmbete sănătoase în fiecare zi!


Suntem in cautarea unei persoane in orasul Targoviste ce sa promoveze in diferite locatii de tip Retail si Horeca un cunoscut brand de tigarete de pe piata din Romania si sa coordoneze activitatea in oras.

Daca:

  • Esti o persoana ce are capacitatea de a-si organiza si gestiona propriile sarcini;

  • Ce are abilitati de gestionare a timpului si poate lua decizii in mod independent;

  • Esti o persoana proactiva ce ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;

  • Ai excelente abilitati de comunicare si negociere;

  • Esti orientat spre rezolvarea situatiilor ce pot aparea;

  • Ai carnet de conducere cat. B si detii o masina ce o poti folosi in interes de serviciu(vei fi rasplatit pentru asta ) 

Ce trebuie sa faci:

  • Sa fii imaginea brand-ului;

  • Sa promovezi produsele din portofoliul clientului in locatiile partenere(locatia nu este fixa ci se schimba zilnic pentru a-ti putea atinge target-ul);

  • Sa mentii o relatie de comunicare deschisa cu reprezentantii din locatii si ai clientului dar si superiorul tau;

  • Sa ai cunostinte de baza in Word/Excel;

Ce iti oferim:

  • Program de lucru dinamic de 5-6h/zi de marti pana sambata;

  • Training-uri de dezvoltare profesionala;

  • Tinuta asigurata;

  • Salariu motivant format dintr-o parte fixa + o parte variabila + bonuri de masa + decont combustibil + uzura masina;

  • Telefon si tableta pentru o buna desfasurare a activitati;

Asteptam cu drag sa te cunoastem!