Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru a-ti afisa continut personalizat. Tot cookie-uri foloseste si serviciul de monitorizare statistica de trafic in site, serviciu oferit de Google. De asemenea, folosim cookie-uri gestionate de Google, Facebook si DoubleClick pentru a-ti afisa mesaje publicitare pe alte site-uri, dupa ce l-ai vizitat pe al nostru.

Te rugam sa citesti politica noastra si sa iti exprimi preferintele legate de cookie-uri.


PREFERINTE COOKIES

GROW WITH US

PEOPLE FOR BRANDS este puntea de legătură dintre oameni entuziaști, ambițioși și dornici să se dezvolte și cele mai mari branduri din România. Pentru brandurile noastre partenere, ne dorim impact. Și nu putem face asta fără oamenii care își doresc aceleași lucru de la carierele lor.

PEOPLE FOR BRANDS, parte din grupul Mercury 360 Communications, este locul în care poți deveni cea mai bună versiune profesională a ta.


OPPORTUNITIES


SuperEchipa noastra de Hostess / Brand Specialisti Ploom este in cautare de colegi noi, asa ca
Daca tu consideri ca:
  • Esti atent la propria imagine
  • Ai un spirit proactiv, orientat spre vanzari
  • Esti sociabil cu atitudine prietenoasa si pozitiva;
Noi iti oferim:
  • Echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;
  • Program de lucru dinamic, 5 zile /saptamana, 6h/zi;
  • Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;
  • Transport asigurat;
  • Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri
  • Tinuta asigurata;
  • Contract de munca si un job stabil.
Iar tu trebuie sa:
  • Fii imaginea brandului;
  • Prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;
  • Creezi experienta de testare si cumparare;
  • Ai peste 18 ani
  • Experienta in domeniul Tobacco / Heated Tobacco reprezinta un avantaj;
Daca vrei sa faci parte din echipa Mercury360, asteptam cu drag CV-ul impreuna cu 3-4 poze reprezentative cu tine la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau whatsapp la 0730 591 713 si hai sa pornim impreuna la drum!


Ce vei face?

Activitatea ta se va desfasura pe teren, online si telefon si consta in:

  • 70% din programul de lucru va presupune apelarea consumatorilor din baza de date a clientului pentru obținerea întâlnirilor cu aceștia.
  • Prezentare produs, informare, educare consumatori, inclusiv funcționalitate, detalii tehnice;
  • Creare experiența de testare și cumpărare;
  • Colectare feedback după testare;
  • Consultanță consumatori, orientare spre achizitie;
  • Suport consumatori pentru activități online;
  • Consiliere pentru personalizare dispozitiv promovat;
  • Asigurarea continuității stocului de produs promovat și vândut;
  • Monitorizare obiective și performanță;
  • Soluții pentru eficientizarea continuă a activităților desfășurate;
  • Ești imaginea brandului;

 

Ce oferim?

  • Un program de lucru dinamic de 5 zile pe săptămână, 8h/zi;
  • Salariu competitiv + bonusuri de performanță + tichete de masă + extra bonusuri;
  • Mașină, laptop și telefon de serviciu;
  • Traininguri de dezvoltare personală și profesională;
  • Oportunități de avansare și dezvoltare profesională.
  • Team building-uri;
  • Recunoaștere profesională;

 

Ce așteptări avem de la un BRAND COACH:

  • Spirit proactiv, orientat spre vânzări;
  • Capabil să lucrezi singur cât și în echipă;
  • Sociabil, atitudine prietenoasă, pozitivă;
  • Comunicare clară și specifică;
  • Orientare către consumator și soluții;
  • Abilităti tehnice de bază (utilizare laptop, tabletă, bază de date, internet);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Experientă in domeniul Heated Tobacco/ dispozitive electronice – reprezintă un plus;

 

Am creat un proces de recrutare cât mai simplu și iată ce avem nevoie să faci:

  • Interviu online;
  • Chestionar online;
  • Interviu final fată în fată;
  • Test drive.

 

Dacă tu consideri că ești potrivit/ă acestui rol, așteptăm cu drag CV-ul tău!


Suntem in cautarea unui Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii si coordonarea echipei de Brand Specialisti.

Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei sa creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!

Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?

  • Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;
  • Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei asigura transportul de la domiciliu la locatiile alocate tur-retur pentru oamenii din echipa de Brand Specialisti;
  • Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;
  • Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);
  • Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;
  • Administrare stocuri inițiale si retururi;
  • Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;
  • Monitorizarea echipamentului si a proceselor de predare-primire a acestora;

INDUCTION SI TRAINING:

  • Asigurarea intelegerii obiectivelor si a detaliilor proiectului de catre Brand Specialisti;
  • Echiparea completa si respectarea standardelor;
  • Dezvoltarea continua a echipei si ajustarea directiilor;
  • Evaluarea saptamanala si feedback de structura si performanta catre coordonator.

COORDONARE SI IMPLEMENTARE:

  • Planificarea eficienta a locatiilor si a programelor Brand Specialistilor;
  • Monitorizarea obiectivelor si a performantelor;
  • Intretinerea comunicarii si a controlului de calitate;
  • Identificarea nevoilor si adaptarea metodelor;
  • Comunicarea constanta a informatiilor critice.

SUPERVIZARE ACTIVITATE:

  • Verificari ale activitatii zilnice a Brand Specialistilor;
  • Rezolvarea neconcordantelor si imbunatatirea procedurilor.

Ce oferim?

  • Un program de lucru dinamic de 5 zile pe saptamana, 8h/zi;
  • Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri;
  • Laptop, telefon si masina de serviciu;
  • Un job dinamic si o echipa tanara cu un vibe cool;
  • Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala.

Daca aceasta oportunitate crezi ca ti se potriveste, trimite-ne CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713 si hai sa ne cunoastem!


       Alătură-te și tu echipei noastre de Hostess / Brand Ambassador și vei reprezinta un brand premium de țigarete de pe piața din România și nu numai!

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă energică și dinamică, acesta este jobul perfect pentru tine!

Ce îți oferim?

  • Program flexibil / Part-time: Marți - Sâmbătă, doar 5 ore pe zi!
  • Contract de muncă – fără griji, cu acte în regulă.
  • Salariu motivant + bonusuri în funcție de performanță.
  • Posibilitatea de a participa la cele mai cool festivaluri și evenimente.
  • Mediu de lucru chill și colegi faini, tineri și dinamicii.
  • Ținută cool asigurată(echipament din partea brandului)
  • Traininguri – înveți și crești alături de noi.

Ce căutăm la tine?

  • Minim 18 ani – restul vine de la sine!
  • Atitudine pozitivă, carismă și un zâmbet care face diferența!
  • Abilități excelente de comunicare – îți place să interacționezi cu lumea!
  • Putere de convingere – știi cum să faci lucrurile să se întâmple.
  • Energie și vibe pozitiv – ești persoana care aduce energie bună oriunde!

Descrierea jobului:

  • Vei interacționa cu oameni din diverse locații și le vei recomanda produsele brandului pe care îl reprezinți. Locatiile se schimbă zilnic, așa că nu te vei plictisi!

Trimite-ne CV-ul tău + 2-3 poze reprezentative cu tine pe WhatsApp la 0730 591 713 https://wa.me/40730591713 sau pe email la ruxandra.vasile@mercury360.ro.

Abia așteptăm să te cunoaștem!


Suntem in cautarea unui Team Leader pentru a coordona echipa noastra faina de Brand Ambassadori in orasul Ploiesti.
Candidatul Ideal :
    • Studii superioare reprezinta un avantaj;
    • bune abilitati de comunicare;
    • bun coordonator;
    • orientat spre rezolvarea problemelor;
    • permis de conducere categoria B cu minim 1 an experienta(obligatoriu).
Descrierea jobului:
    • Coordonarea activitatii Brand Ambassador-ilor in teren, asigurarea implementarii campaniilor la standardele transmise;
    • Gestionarea logisticii pe intreaga perioada de desfasurare a campaniei;
    • Predarea la finalul proiectului, in cel mult 48 ore de la incheiere, a echipamentelor folosite de Brand Ambassadori, pe perioada campaniei;
    • Predarea catre Brand Ambassadori a numarului necesar de rapoarte pentru ca acestia sa poata desfasura activitatea in cele mai bune conditii;
    • Centralizarea completa si acurata a raportul zilnic de activitate, pe baza raportelor primite de la Brand Ambassadori;
    • Intocmirea si predarea deconturilor catre echipa de birou conform DeadLine agreat.
Oferim:
    • o echipa super faina;
    • contract de munca;
    • autoturism de serviciu + combustil asigurat;
    • Telefon;
    • pachet salarial fix + tichete de masa + bonus lunar;
    • program de lucru : marti-sambata 8h/zi
    • participarea la cele mai tari evenimente/ festivaluri;
    • posibilitatea de avansare.
Daca tu crezi ca esti potrivit/a acestul rol, asteptam cu drag CV-ul pe adresa de mail ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe Whatsapp la numarul 0730 591 713!

Suntem in cautare de Reprezentant Pharma in orasul Iasi, dar vei lucra si in orasele Barlad, Botosani si Vaslui

Candidatul ideal:
• Studii superioare;
• Experienta anterioara in negociere si comunicare pe segmentul farmaceutic / medical (este un atuu);
• Experienta anterioara in domeniul Pharma reprezinta un avantaj;
• Esti o persoana cu initiativa ce poate lucra independent dar si in echipa;
• Esti o persoana prietenoasa si dinamica;
• Ai abilitati excelente de comunicare si negociere;
• Ai abilitati de prezentare & discurs;
• Esti o persoana flexibila, capabila sa se muleze pe diferite situatii intalnite pe teren;
• Ai abilitati tehnice;
• Ai cunostinte de excel nivel mediu;
• Ai permis de conducere - categoria B;
• Iti doresti sa te dezvolti profesional, aici gasesti locul potrivit pentru a evolua.

 Descriere job:

• Vizitarea farmaciilor de pe zona alocata ;
• Sustinerea de prezentari & discursuri catre personalul farmaciilor, furnizandu-le materiale educationale si diverse studii clinice pentru o serie de brand-uri cunoscute atat in lumea pharma dar si non-pharma ;
• Trebuie sa te asiguri ca toate acordurile cu fiecare farmacie sunt respectate;
• Trebuie sa cauti si sa negociezi noi posibilitati de imbunatatire a vizibilitatii produselor din portofoliu;
• Sa stabilesti si sa mentii relatii de parteneriat cu personalul cheie din farmaciile alocate;
• Sa te asiguri ca produsele din portofoliu sunt aranjate conform standardelor impuse si sa corectezi diversele situatii out-of-stock;
• Pe o platforma dedicata, vei completa rapoartele calitative & cantitative;
• Trebuie sa ai o comunicare activa si deschisa cu coordonatorul local & direct;
• Trebuie sa respecti procedurile de lucru comunicate si sa iti atingi obiectivele trasate;

 Noi iti oferim:

• Siguranta si stabilitate pe termen lung, contract pe perioada nedeterminata;
• Toate echipamentele necesare pentru o buna desfasurare a activitatii : autoturism de serviciu + card combustibil, telefon, tableta;
• Pachet salarial potrivit vremurilor pe care le traim (salariu net + tichete de masa + bonus lunar pentru indeplinire obiective);
• Bonus vacanta, Craciun;
• Lucrezi 8 h/zi de (L-V);
• Traininguri de specialitate;
• Avansare in functie de performante;
• Mediu de lucru intr-o echipa ambitioasa si cu un plan bine realizat;


Asteptam cu drag CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713 si hai sa pornim impreuna la drum!